Rusza rekrutacja do projektów:
- Details
- Hits: 3756
- PO WER "Nasza wspólna Bajka"
Ilość rekrutowanych uczniów - 36
Termin rekrutacji - od 5.04.2022r. do 11.04.2022r.
Wyniki rekrutacji - 13.04.2022r.
Termin wyjazdu do Grecji - 15- 21 maja 2022r.
Termin wyjazdu na Litwę- 29 maja – 4 czerwca 2022r.
Prezentację należy przesłać na adres e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Koszty pobytu w Grecji i na Litwie oraz podróż samolotem /Grecja/ i autokarem /Litwa/ pokrywane
są w całości z programu „PO WER”.
-„No place like school”
Ilość rekrutowanych uczniów - 6.
Termin rekrutacji - od 5.04.2022r. do 11.04.2022r.
Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone - 12.04.2022r.
Termin wyjazdu do Grecji /Larisa/ - 15.05.2022r.
Czas pobytu: 15 - 21 maja 2022r
Prezentację należy przesłać na adres email:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Koszty pobytu w Grecji i przelotu samolotem pokrywane są
w całości z programu ERASMUS+.
ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2021/2022
- Details
- Hits: 2477

KLASY PIERWSZE
9:30 - 10:00 – INAUGURACJA ROKU SZKOLNEGO na sali gimnastycznej
10:00 -10:30 - spotkanie uczniów z wychowawcami w klasach
UCZNIOWI MOŻE TOWARZYSZYĆ JEDEN RODZIC/OPIEKUN
KLASY II - VIII
8:00 - 8:45 - spotkanie z wychowawcami w klasach
TYLKO SAMI UCZNIOWIE SPOTYKAJĄ SIĘ Z WYCHOWAWCAMI
Ważne!
1. W przestrzeniach wspólnych szkoły: wiatrołap, korytarze, szatnia – wszystkich obowiązuje nadal zakrywanie ust i nosa, zachowywanie dystansu oraz dezynfekcja/lub mycie rąk wodą z mydłem. Bądźmy solidarni w tej kwestii i chrońmy siebie i innych.
2. Dowóz uczniów do szkoły na godz. 800, zgodnie z rozkładem jazdy z ubiegłego roku szkolnego.
3. W tym dniu obowiązuje uczniów strój galowy (biała bluzka lub koszula, granatowa/ czarna spódnica lub spodnie), a od 2 września strój szkolny.
Procedury bezpieczeństwa
- Details
- Hits: 5351
obowiązująca na terenie Szkoły Podstawowej Gminy Sieradz im. Jana Pawła II w Sieradzu
w czasie stanu epidemii w związku z COVID-19 - Aktualizacja na dzień 15 stycznia 2021 r.
I. Wyznaczono cztery WEJŚCIA do budynku szkoły dla uczniów;
1) Wejście główne: świetlica /od 6.30 do 7.30/, klasy II /poza klasą 2d/, klasy III i IV,
2) Wejście przy bibliotece: oddział “0”,
3) Wejście od strony urzędu gminy: klasy od V do VIII,
4) Wejście od strony sali gimnastycznej: klasy pierwsze oraz klasa 2d.
II. Wyznaczono dwa WYJŚCIA z budynku szkoły dla uczniów po zakończeniu lekcji:
1) Wyjście od strony sali gimnastycznej: klasy pierwsze.
2) Wyjście główne: pozostałe klasy oraz świetlica.
.....
- Details
- Hits: 2191
Test predyspozycji językowych do klasy VII-ej dwujęzycznej -rok szkolny 2020/21
Test predyspozycji językowych do klasy VII-ej dwujęzycznej odbędzie się 3 czerwca 2020r. o godz. 10.00. O szczegółach rodzice uczniów zostali poinformowani przez szkołę poprzez dziennik elektroniczny i platformę Discord.

Test sprawnościowy do klasy pierwszej sportowej - rok szkolny 2020/21
Test sprawnościowy do klasy I-ej sportowej odbędzie się 3 czerwca 2020r. o godz. 15.00 i 17.00. O szczegółach rodzice uczniów zostali poinformowani przez szkołę telefonicznie.
Zarządzenia dotyczące BHP w okresie pandemii
- Details
- Hits: 2113
Zarządzenia dotyczące BHP w okresie pandemii znajdują się w zakładce- ZDALNE NAUCZANIE
229 Rocznica uchwalenia Konstytucji 3 Maja
- Details
- Hits: 2228
Zamiast uroczystej akademii z okazji 229 rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja
link do filmu:https://www.youtube.com/watch?v=_EjUJZPd2tk
Zajęcia zdalne
- Details
- Hits: 6969
II. Harmonogram konsultacji z nauczycielami
Komunikaty i zarządzenia dyrektora szkoły
-
KOMUNIKAT nr 1 DYREKTORA 13.03.2020r.
-
KOMUNIKAT NR 2 DYREKTORA 25.03.2020r.
-
ZARZĄDZENIE DYREKTORA NR 13/2019/20 - zasady zdalnego nauczania
-
ZARZĄDZENIE DYREKTORA NR 14/2019/20 - dokumentacja i ocenianie
-
ZARZĄDZENIE DYREKTORA nr 15/2019/20 - organizacja zdalnego nauczania
-
ZARZĄDZENIE NR 17/2019/20 w sprawie: wdrożenia procedur związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 i innych chorób zakaźnych, mających na celu ochronę zdrowia i życia uczniów, dzieci z oddziału przedszkolnego oraz pracowników SPGS
-
PROCEDURA BEZPIECZEŃSTWA W CELU OCHRONY UCZNIÓW ORAZ PRACOWNIKÓW PRZED ZAKAŻENIEM KORONOWIRUSEM SARS-COV-2 NA TERENIE PLACÓWKI
-
PROCEDURA ORGANIZACJI OPIEKI W PRZEDSZKOLU W CZASIE PANDEMII COVID-19
-
PROCEDURA2 NA WYPADEK WYSTĄPIENIA U PERSONELU CHOROBY ZAKAŹNEJ
-
PROCEDURA NA WYPADEK WYSTĄPIENIA U DZIECI CHOROBY ZAKAŹNEJ
-
ZARZĄDZENIE 16_2019_20 W SPRAWIE CZASOWEGO ZAWIESZENIA ZAJĘĆ W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM
More Articles...
- Komunikaty i zarządzenia dyrektora szkoły - zdalne nauczanie
- Źródła i materiały niezbędne do realizacji zajęć, w tym materiały w postaci elektronicznej, z których uczniowie lub rodzice mogą korzystać.
- „Brzechwa dzieciom''
- Erasmus+
- OBIADY
- Ubezpieczenie EDU PLUS
- Zamówienie publiczne - oferta obiady 2019-2020
- Zagrożenia - procedury







